نقش احساس در تجربه مشتریموبوکلیکخرداد 6, 1404مقدمه آیا تا به حال اندیشیدهاید که مشتریان در زمان تعامل با کسبوکار شما، دقیقاً چه احساسی را تجربه میکنند؟ ... ادامه مطلب
نقش تیم آنبوردینگ در بهبود تجربه مشتری: از ورود مؤثر تا ماندگاریموبوکلیکخرداد 5, 1404مقدمه نخستین تجربه مشتری از تعامل با یک سازمان، تأثیر بسزایی در تصمیم او برای تداوم این ارتباط دارد؛ تجربهای ... ادامه مطلب
از یک نظر ساده تا انفجار فروش: داستان واقعی توصیه نامه های مشتریان راضیموبوکلیکاردیبهشت 12, 1404مقدمه: یک نظر که همهچیز را تغییر داد! تصور کنید وارد سایتی میشوید تا محصولی بخرید، اما تردید دارید. صفحه ... ادامه مطلب
چگونه با تبلیغات ریتارکتینگ نرخ تبدیل خود را افزایش دهیم؟موبوکلیکاردیبهشت 12, 1404چرا مشتریانی که آماده خرید هستند، سایت شما را ترک میکنند؟ تصور کنید یک مشتری وارد سایت شما میشود، محصول ... ادامه مطلب