تکنیک های بازاریابی اشتراک برای کسب و کارهای هوشمندموبوکلیکتیر 26, 1404بازاریابی اشتراک یا Account-Based Marketing (ABM) یک استراتژی بازاریابی است که بر تمرکز بر حسابهای خاص به جای مخاطبان گسترده ... ادامه مطلب
ایده های تولید محتوا برای سایت مُد لباس پوشیده: از ترندها تا داستان سراییموبوکلیکتیر 26, 1404آیا سایت مد پوشیده شما فقط یک گالری لباس است؟ یا یک برند الهامبخش؟ در دنیایی که فشن به سرعت ... ادامه مطلب
چگونه با مدیریت محیطهای خرید، کمپین فروش خلاقانه بسازیم؟موبوکلیکتیر 25, 1404ایجاد یک محیط خرید جذاب و کارآمد در کمپینهای فروش نیازمند برنامهریزی دقیق و اجرای چندین استراتژی مختلف است. هدف ... ادامه مطلب
جنگ یا صلح در فروش؟انتخاب بین استراتژی اقیانوس آبی یا قرمزموبوکلیکتیر 24, 1404استراتژی اقیانوس قرمز استراتژی اقیانوس قرمز به بازاری اشاره دارد که در آن رقابت شدید و مستقیم بین شرکتها وجود ... ادامه مطلب
قدرت کپیرایتینگ در وبسایتها: هنر نوشتن متنهایی که فروش را متحول میکنند!موبوکلیکتیر 24, 1404مقدمه در دنیای امروز که فضای دیجیتال به یک عرصه حیاتی برای کسبوکارها تبدیل شده است، هنر کپیرایتینگ نقشی کلیدی ... ادامه مطلب
چگونه با قیف فروش ارزشمند، کسبوکارتان را متحول کنید!موبوکلیکتیر 21, 1404قیف فروش یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی و فروش است که به کسبوکارها کمک میکند تا مسیر مشتریان بالقوه ... ادامه مطلب
چگونه با استراتژی ماهی بزرگ در تُنگ کوچک، بازارهای نیچ را فتح کنیم؟موبوکلیکتیر 21, 1404در دنیای کسبوکار و بازاریابی، همواره شرکتها به دنبال روشهایی هستند که بتوانند با استفاده از منابع محدود خود، بیشترین ... ادامه مطلب
چک لیست طراحی وب سایت فروشگاهی: بازارچه اشیاء تاریخیموبوکلیکتیر 21, 1404داشتن یک فروشگاه اینترنتی اشیای تاریخی نه تنها برای کسبوکار شما مفید است، بلکه میتواند تأثیرات مثبتی بر جامعه هم ... ادامه مطلب
سه کتابی که هر کارآفرین موفق، برای رهایی از چالش ها باید بخواند!موبوکلیکتیر 20, 1404کتاب اول: الفبای مدیریت عمر دکتر احمد روستا کتاب «الفبای مدیریت عمر» اثر احمد روستا، رویکردی نوین و هدفمند به ... ادامه مطلب
قانون 7 ساعت یا 11 تماس در کمپین فروشموبوکلیکتیر 19, 1404قانون هفت ساعت یا 11 تماس یک قاعده در حوزه فروش و بازاریابی است که به این معناست که برای ... ادامه مطلب