داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

چک لیست طراحی سایت فروشگاهی

بلاگ
چک لیست طراحی سایت فروشگاهی
27 فروردين ۱۴۰۳

چک لیست کاملی که به شما کمک می کند تا وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید..



امروزه باتوجه به استفاده گسترده موبایل در زندگی شخصی و مخصوصا کسب و کارها، دغدغه خیلی ها از افراد استفاده از این بازار دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی هست. از طرفی اولین و مهم ترین گام در دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) داشتن یک وب سایته. این روز ها خیلی ها برای افزایش فروش و همچنین بخاطر هزینه های سنگین اجاره به دنبال راه اندازی وب سایت فروشگاهی هستند. حتی این اقبال رو میشه در گوگل ترند هم ببنیم.

 

وب سایت فروشگاهی

درنتیجه ما بخاطر اینکه الان دغدغه خیلی از افراد داشتن یک وب سایت فروشگاهی هست، چک لیستی طراحی نمودیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.  در پایان اگر سوال یا نظری دارید حتماً در نظرات برای ما بنویسید.

img

نظر

  • girl
    سهیل ثابتی
    ۱۴۰۳/۱/۲۷

    عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید