مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده و متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راهحل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند
آمل، بلوار مدرس، بین آفتاب56و58
011-44246411
info[at]moboclick.ir
جدیدترین مطالب وبلاگ موبوکلیک
در سال ۱۴۰۴، تنها کسبوکارهایی موفق خواهند بود که به ۷ مهارت کلیدی مسلط باشند؛ از هوش مصنوعی تا تحلیل بازار و تعامل با مشتری.
اگر تجربه مشتری برایتان اهمیت دارد، نادیده گرفتن نقش تیم آنبوردینگ در بهبود تجربه مشتری اشتباه بزرگی است! در این مطلب به شما میگوییم چرا و چگونه؟
هشدار: مشتریان شما دقیقاً آنچه احساس میکنند را به شما نمیگویند! نقش احساس در تجربه مشتری را جدی بگیرید و در این مقاله یاد بگیرید چگونه احساسات پن...
تولید محتوا برای سایت تهویه مطبوع، کلید افزایش فروش و رتبه در گوگل است. ایدههای طلایی این مقاله را از دست ندهید!
بوم افزایش بهره وری تیم: راهکاری عملی برای بهبود عملکرد، کاهش استرس و افزایش تمرکز تیم شما. راهنمای گامبهگام را مطالعه کنید!
مشکل اصلی فروش سایتهای ادوات کشاورزی چیست؟ این چک لیست طراحی سایت کاربردی را دانلود کنید تا بدانید چگونه با یک طراحی اصولی، مشتریان بیشتری به سایت...
بازاریابی پاسخگو رمز موفقیت کسبوکارهای امروزی است. در این مطلب از دکتر احمد روستا بیاموزید چگونه با هفت اصل طلایی مشتریان خود را وفادار کنید.
اصل کمیابی در برند سازی شخصی را اجرا کنید و برند خود را خاصتر کنید! یاد بگیرید که چطور با محدود کردن دسترسی، مشتریان باکیفیتتر و ارزش بیشتری کسب ...
همیشه نفر اول برنده نیست! با استراتژی نفر دوم در رقابت، یاد بگیرید که چگونه بدون جنگیدن برای جایگاه اول، سهم بیشتری از بازار بگیرید!
ایدهبینی یا ایدهپردازی؟ کدام مسیر شما را به موفقیت میرساند؟ در این مقاله یاد بگیرید که چگونه فرصتها را شناسایی کنید یا ایدههای جدید بسازید و ک...
دنیای رقابت همیشه در حال تغییر است. آیا شما آمادهاید که از رقبای خود پیشی بگیرید؟ با استراتژیهای غافلگیرکننده، کسبوکار خود را متحول کنید!
آیا اصل کمیابی در بازاریابی عصبی کلید فروش بیشتر است یا یک اشتباه استراتژیک؟ بیایید بررسی کنیم!