داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار بسیج، لاله16، گلبرگ14

راه های ارتباطی

09112272175

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

سه کتابی که هر کارآفرین موفق، برای رهایی از چالش ها باید بخواند!

بلاگ

سه کتاب کلیدی که کارآفرینان موفق و قدرتمند برای عبور از چالش های کسب و کارشان مطالعه می کنند. شما هم آماده تغییر هستید؟.



کتاب اول: الفبای مدیریت عمر دکتر احمد روستا

کتاب «الفبای مدیریت عمر» اثر احمد روستا، رویکردی نوین و هدفمند به مدیریت زندگی فردی ارائه می‌دهد. این کتاب به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه از زمان به عنوان یک منبع ارزشمند و منحصربه‌فرد بهره‌وری کنند تا از تنش‌ها، رنجش‌ها، خستگی‌ها و سایر تجربیات منفی که ممکن است در طول زندگی به وجود آیند، جلوگیری کنند یا آن‌ها را به حداقل برسانند.
 
کتاب الفبای مدیریت عمر دکتر احمد روستا
 
 


کتاب دوم: بیزنس مستری دکتر حسین طاهری


قسمتی از مُقدمه کتاب بیزنس مستری
نوشتن کتاب بیزنس مَستری با دغدغه ی همیشگی‌ام که همراهی با کسب و کارهای ایرانی در هر مختصاتی از جهان بود آغاز شد. سال هاست بدون اینکه توقفی در یادگیری و کسب تجربه‌ام ایجاد کنم، کتاب‌ها، بازارها، صنعت‌ها و سازمان‌های بسیاری را مورد مطالعه قرار‌داده‌ام با هر کدام از آن‌ها هم مسیر و هم قدم شدم تا بتوانم از دل تجارت هایشان، تجارتی سود‌آور نشانشان دهم که ثمره‌ی تفکر و بینشی نو از خودشان بود.
کتاب بیزنس مستری هنر تسلط بر مهارت‌ها استراتژی‌ها منابع و موقعیت‌های لازم برای پیشرفت یک کسب و کار در هر اقتصادی است.
این کتاب شامل 10 فصل کاربردی، اینفوگرافیک و جدول، 848 نکته تجربه محور، تمرین های اجرایی در 640 صفحه برای کارآفرینان ایرانی نوشته شده است. بنابراین پیشنهاد میکنیم حتما این کتاب را بخوانید.
 
کتاب بیزنس مستری حسین طاهری
 


کتاب سوم: هنر ظریف رهایی از دغدغه ها مارک منسن


کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها: روشی نو برای خوب زندگی‌کردن، 3 «ظرافت» بسیار مهم در زندگی را به شما یاد می‌دهد:

بیش‌تر ما در طول زندگی‌مان به‌خاطر دغدغه‌ی بیش‌ازاندازه به تقلا می‌افتیم؛ آن‌هم برای چیزهایی که سزاوار نیست به دغدغه تبدیل شوند.
دنیا پیوسته به ما می‌گوید که راه رسیدن به زندگی بهترْ بیش‌تر، بیش‌تر و بیش‌تر است: بیش‌تر بخرید، بیش‌تر داشته باشید، بیش‌تر بسازید، بیش‌تر باشید. شما پیوسته با پیام‌هایی بمباران می‌شوید که همیشه دغدغه‌ی همه‌چیز را داشته باشید. اما داشتن دغدغه‌های بیش‌ازاندازه، به سلامت روحی و روانی آدم آسیب می‌زند. باعث می‌شود که بیش‌‌ازحد به چیزهای ظاهری و ساختگی وابسته شوید و زندگی‌تان را وقف دنبال‌کردن سراب خوشحالی و رضایت کنید.  
کلید زندگی خوب، داشتن دغدغه‌های بیش‌تر نیست؛ بلکه داشتن دغدغه‌های کم‌تر، واقعی‌تر، ضروری‌تر و مهم‌تر است.

اگر خودتان را در وضعیتی می‌بینید که برای مسائل ابتدایی، پیوسته دغدغه‌ی بیش‌ازاندازه‌ای دارید، خواندن کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها را از خودتان دریغ نکنید. مارک منسن با لحنی بی‌پرده و صراحتی بی‌نظیر، چشمان شما را به روی حقیقت نهان و کمی تلخ زندگی باز می‌کند تا ارزش‌هایتان را به‌درستی انتخاب کنید. او به شما کمک می‌کند ترس‌ها، نقص‌ها و تردیدهای خود را بپذیرید و به‌جای تلاش برای فرار از رنج‌های زندگی، رنج‌هایی را بیابید و برگزینید که به زندگی شما معنا، هدف و شادی می‌بخشند.
 
 
کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید