داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار مدرس، بین آفتاب56و58

راه های ارتباطی

011-44246411

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

اخبار

جدیدترین مطالب وبلاگ موبوکلیک

بلاگ
چابک سازی سازمان؛ انقلابی که نمی‌توانید نادیده بگیرید!
1 تير ۱۴۰۳

چابک سازی سازمان؛ انقلابی که نمی‌توانید نادیده بگیرید!

چابکی سازمانی به عنوان یک انقلاب در مدیریت و ساختار سازمان‌ها، به شما این امکان می‌دهد تا با سرعت و انعطاف به تغییرات پاسخ دهید و از فرصت‌های جدید ...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
چگونه با قیف فروش ارزشمند، کسب‌وکارتان را متحول کنید!
30 خرداد ۱۴۰۳

چگونه با قیف فروش ارزشمند، کسب‌وکارتان را متحول کنید!

طراحی یک قیف فروش ارزشمند به شما کمک می کند تا مسیر حرکت مشتریان، از آگاهی تا خرید را درک کنید و این آگاهی به بهبود استراتژهای بازاریابی و فروش شما...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
جنگ یا صلح در فروش؟انتخاب بین استراتژی‌ اقیانوس آبی یا قرمز
27 خرداد ۱۴۰۳

جنگ یا صلح در فروش؟انتخاب بین استراتژی‌ اقیانوس آبی یا قرمز

انتخاب بین استراتژی اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز برای رشد کسب و کار شما بستگی به شرایط خاص شرکت شما و بازار هدف دارد. در ادامه، به بررسی فاکتورهای کل...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
چگونه با مدیریت محیط‌های خرید، کمپین فروش خلاقانه بسازیم؟
24 خرداد ۱۴۰۳

چگونه با مدیریت محیط‌های خرید، کمپین فروش خلاقانه بسازیم؟

تأثیر محیط‌های خرید بر افزایش فروش یک موضوع حیاتی در بازاریابی و مدیریت فروش است. محیط‌های خرید بدلیل ایجاد خاطره سازی می‌توانند به شدت بر رفتار خر...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
قانون 7 ساعت یا 11 تماس در کمپین فروش
20 خرداد ۱۴۰۳

قانون 7 ساعت یا 11 تماس در کمپین فروش

قانون 7 ساعت یا 11 تماس از تکنیک های استراتژیک در کمپین فروش است. این قانون به شما کمک می‌کند تا با مشتریان بالقوه به گونه‌ای موثر و مداوم ارتباط ب...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
جایگاه سازی برند با تولیدمحتوای ارزشمند
17 خرداد ۱۴۰۳

جایگاه سازی برند با تولیدمحتوای ارزشمند

جایگاه‌سازی با تولید محتوا یک فرآیند چند مرحله‌ای است که به شما کمک می‌کند تا برند، محصول یا خدمات خود را به طور مؤثر در ذهن مخاطبان قرار دهید. در ...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
چگونه با «نه گفتن» فلسفه شخصی قدرتمندی بسازیم؟
14 خرداد ۱۴۰۳

چگونه با «نه گفتن» فلسفه شخصی قدرتمندی بسازیم؟

"نه" گفتن یکی از ابزارهای قدرتمند نمایش فلسفه شخصی و حفظ و تقویت برند شخصی است. با استفاده از این مهارت، می‌توانید برند خود را با ارزش‌ها و اهداف ...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
چیزهایی که درباره سئو (SEO) به شما نمی گویند!
12 خرداد ۱۴۰۳

چیزهایی که درباره سئو (SEO) به شما نمی گویند!

با دانستن این نکات و تحقیقات کافی، می‌توانید از فریب شرکت‌های سئو جلوگیری کرده و یک شرکت معتبر و حرفه‌ای را برای بهبود سئوی سایت خود انتخاب کنید

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
چک لیست ایجاد پرسونای مخاطب
7 خرداد ۱۴۰۳

چک لیست ایجاد پرسونای مخاطب

شناخت و درک صحیح از پرسونای مخاطب می‌تواند به شما در تولید محتوایی که واقعاً جذاب و مفید برای آنها باشد، کمک کند و این باعث افزایش موفقیت و تأثیرگذ...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
چگونه برند شخصی قوی بسازیم؟
3 خرداد ۱۴۰۳

چگونه برند شخصی قوی بسازیم؟

برندسازی شخصی، همانند ساختن یک هویت قابل تمیز و جذاب برای خود، یک فرایند است که به شما کمک می‌کند هویت، ارزش‌ها، و مهارت‌هایتان را به شکلی منحصر به...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
5 گام طلایی در تولید محتوایِ ارزشمند
23 ارديبهشت ۱۴۰۳

5 گام طلایی در تولید محتوایِ ارزشمند

دانستن این 5 گام طلایی به شما کمک می کند تا با تولید محتوای ارزشمند باعث آگاهی مخاطبان و آگاهی برندتان شوید و در نهایت، فروش و درآمد خود را افزایش...

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin
فرمول کلیدی که برای تابِ کسب و کارتان باید مدنظر داشته باشید!
20 ارديبهشت ۱۴۰۳

فرمول کلیدی که برای تابِ کسب و کارتان باید مدنظر داشته باشید!

با دانستن این فرمول کلیدی، تابِ کسب و کارتان را بسازید!

مدیریت موبوکلیک
توسط Admin