داستان موبوکلیک

داستان موبوکلیک

مجموعه موبوکلیک از سال 1388 فعالیت خود را  آغاز نموده و  متشکل از افراد خلاق، ایده پرداز و تاثیرگذار است که "ارائه راهکارهای نوین در فناوری، جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داده است. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی می کنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی و راهکارهای نو و خلاق برای افزایش فروش، دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز  و در نتیجه رشد بیشتری داشته باشند

آدرس

آمل، بلوار مدرس، بین آفتاب56و58

راه های ارتباطی

011-44246411

info[at]moboclick.ir

موبوکلیک در شبکه های اجتماعی

جزئیات خبر

هفت سین در بازاریابی پاسخگویی

بلاگ
هفت سین در بازاریابی پاسخگویی
17 اسفند ۱۴۰۳

بازاریابی پاسخگو رمز موفقیت کسب‌وکارهای امروزی است. در این مطلب از دکتر احمد روستا بیاموزید چگونه با هفت اصل طلایی مشتریان خود را وفادار کنید..


مقدمه


در دنیای پررقابت امروزی، موفقیت در کسب‌وکارها به توانایی آن‌ها در پاسخگویی سریع و مناسب به نیازهای مشتریان بستگی دارد. «بازاریابی پاسخگو» مفهومی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ارتباطی عمیق‌تر و مؤثرتر با مشتریان خود برقرار کنند. در ویدئوی کوتاه و کاربردی، دکتر احمد روستا، استاد برجسته بازاریابی و برندینگ، از اهمیت «هفت سین در بازاریابی پاسخگو» صحبت می‌کند.

 

هفت سین بازاریابی پاسخگو از نگاه دکتر احمد روستا:

هفت سین بازاریابی پاسخگویی
  1. سرعت: واکنش سریع و به‌موقع به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان برای ایجاد رضایت و وفاداری.

  2. سهولت: فراهم کردن دسترسی آسان و راحت مشتریان به محصولات، خدمات و اطلاعات مورد نیازشان.

  3. سبد محصول: ارائه محصولات و خدمات متنوع و متناسب با نیازهای متفاوت مشتریان برای پاسخگویی بهتر.

  4. سلامت: ایجاد ایمنی، اعتماد و اطمینان در ذهن مشتری با رعایت استانداردهای اخلاقی و حرفه‌ای.

  5. سودمندی: تأکید بر فایده و منفعت واقعی محصولات و خدمات برای مشتری که ارزش خلق کند.

  6. سازگاری: انعطاف‌پذیری و انطباق محصولات، خدمات و رویکردهای بازاریابی با شرایط و نیازهای مشتریان.

  7. سرتری و برتری: ارائه مزیت‌ها و جذابیت‌های منحصر به فرد که باعث تمایز برند و محصول نسبت به رقبا می‌شود.

     



    کلام پایانی

    با رعایت این «هفت سین»، می‌توانید بازاریابی پاسخگوی مؤثرتری داشته باشید و تجربه مشتری را بهبود دهید. فراموش نکنید که بازاریابی پاسخگو یعنی مشتریان شما بدانند که دیده، شنیده و درک شده‌اند.

    شما چه تجربه‌ای در زمینه بازاریابی پاسخگو دارید؟ از کدام‌یک از این اصول هفت سین در کسب‌وکارتان استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

img

نظر

  • هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید